Neem een abonnement op de digitale nieuwsbrief

Met een gratis abonnement op de digitale nieuwsbrief van de bibliotheek blijf je op de hoogte van het nieuws en de activiteiten in je bibliotheek. Ook ontvang je regelmatig leuke aanbiedingen exclusief voor bibliotheekleden.

Ben je lid van de bibliotheek?

Als je lid bent van de bibliotheek kun je je via je persoonlijke pagina aanmelden voor de digitale nieuwsbrief. Dat doe je zo:

• Log in op je persoonlijke pagina.
  • Ga naar 'Bericht voorkeuren'.
  • Zet 'Nieuwsbrief van de bibliotheek' aan. Kies hierbij van welke bibliotheek je de nieuwsbrief je wilt ontvangen, je kunt meerdere abonnementen nemen.
  • Je staat nu op onze mailinglist.

Aanmelden kan ook via onderstaande link.

Inschrijven digitale nieuwsbrief

Geen lid van de bibliotheek?

Ook als je geen lid bent van de bibliotheek kun je nu een abonnement op de nieuwsbrief nemen.

• Vul bij Nieuw bij de bibliotheek je emailadres in.
  • Maak daarna een gebruikersnaam en wachtwoord aan en vul je gegevens in.
  • Geef daarna aan van welke bibliotheek je de nieuwsbrief wilt ontvangen. Je kunt meerdere abonnementen nemen.
  • Afmelden kan door opnieuw in te loggen en de optie nieuwsbrief weer uit te zetten.